Zien is geloven. Beleven is overtuigen. Nu je hier dan toch bent, neem even de tijd om van de ene verwondering in de andere te vallen met onze showreel.
Dura Vermeer was bezig met de ontwikkeling van een zeer prestigieus project in Amsterdam genaamd: 'Pontsteiger'. De wens van Dura Vermeer was een Virtual Reality film over dit project. VR-Producties combineerde daaropvolgend 3D animatie met 360 graden film.
Een prachtig project dat niet alleen ons, maar vooral ook hun paradepaardje is geworden.
Voor Icon Yachts in Harlingen ontwikkelden wij in 3D, VR een superjacht nog voordat deze echt gebouwd werd. Ondanks dat het jacht alleen nog op papier bestond, kon de eigenaar het op deze manier toch bewonderen en zijn wensen precies vormgeven zoals hij wilde.
Voor het Ministerie van Infrastructuur bouwden wij het sluizencomplex in IJmuiden na. In deze applicatie laten we de oude situatie en de nieuwe situatie zien. Alles is in 3D gemodelleerd en uitgewerkt in de Unreal Engine.
De applicatie wordt vaak getoond bij innovatiedagen van Rijkswaterstaat waarbij laatstgenoemde ook onze Oculus Rift sets huurt.
Voor HHNK maakten wij een virtual reality 3D-film. Als locatie bouwden we de binnenplaats van een museum in Texel na. In de film zie je een dijkdoorbraak. Zo kon HHNK bewustwording creëren van het leven onder zeeniveau en een uitleg geven hoe te handelen bij een dijkdoorbraak als ooit weer zo ver gaat komen.
In opdracht van Universal Music maakten wij bijgaande 360 graden videoclip voor Remy van Kesteren, wereldberoemde harpist van Nederlandse bodem. Naast de muziek, zullen velen hem kennen van het veelbekeken programma 'Wie is de mol'. Toen hij het nummer 'Aerial' schreef had hij een verhaallijn in zijn hoofd. Dit verhaal zie je in deze clip die in Amsterdam is opgenomen en waarbij onder meer gebruik is gemaakt van een drone..
Voor Philips Healthcare maakten wij deze 360 graden 3D VR-applicatie. In deze video kom je bij op een reguliere Intensive Care. Als je verder kijkt, dan kom je bij na een operatie op een IC naar het voorbeeld van Philips. Philips maakt nu gebruik van deze video voor verkoopdoeleinden door te tonen tijdens hun beurzen en evenementen.